Jumaat, 9 Mei 2014

JAMU SUSUK PENGANTIN RM65

JAMU SUSUK PENGANTIN DARA ~ CUBALAH KEHEBATANNYA~~


AMARAN: 

JAMU INI TIDAK BOLEH MAKAN BERSAMA PRODUK PELANGSING / JAMU HERBA LAIN..SILA DAPATKAN NASIHAT SEBELUM MEMBELI..KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB JIKA ADA SEBARANG TINDAK BALAS BERLAKU. PENGGUNAAN IUCD BAWAH 1 TAHUN DILARANG MENGAMBIL JPD.


 photo 538430_523159761051419_597891664_n_zpsaec0cb7d.jpg


Berhati2 dengan Produk Pengantin Dara kerana tidak semua org sesuai memakainya.


JAMU SUSUK “PENGANTIN DARA” rahsia sejak tahun 1850 RM65

Cara penggunaan :
1. Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar.
Langkah satu:
dalam keadaan mencangkung

Langkah dua:
dengan menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betol – betol ke penghujung yang paling dalam rahim.

2. Makan 4 kapsul jamu sebelom tido. Dgn kuantiti air suam sekurang2nya 3 gelas
* biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh.
* Rahim akan terus mengecut serta merta.
*dituruti 2 kapsul setiap malam sebagai amalan
* harus meminum air suam dgn kerap utk mengelakkan pening kepala kerana jamu panas

Kesan -kesan :
1. Rahim akan terus mengecut.
2. Laluan rahim menjadi rapat dan berpasir seperti dara semula
3. Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
4. Bila pertama kali selepas penggunaan. Isteri akan merasa sakit akibat sempit dan terlalu rapat dan nikmat seperti pertama kali bersetubuh.


Kesan dialami suami dan diakui :

1- mengalami pengalaman bersetubuh seperti dara 100%
2- mengalami seperti kepala zakar disedut dan dikemut.
3- keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima seperti pertama kali bersama.
4- pencapaian klimaks maksima rasa sempit menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zakar.

Harga: RM65 untuk 10kapsul.

Peringatan:
Selepas 72jam rempah didalam rahim hendaklah dikeluarkan dan dibuang!!!

* ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa - sisa darah haid.
* kesannya selepas dibuang rempah. rahim akan menjadi sehat dan subur. haid akan jadi teratur dan mudah mengandung.
* pada zaman dahulu kaedah ini di gunakan untuk membersihkan rahim atau cuci selepas keguguran untuk menarik semua sisa gumpalan darah keluar. ianya akan dilakukan secara berulang mengikut kuantiti jamu.
* pernah digunakan dalam kuantiti sedikit untuk mengaburi malam pertama pengantin ( zaman perang dulu ramai gadis dirogol tentera asing )



TESTIMONI PENGGUNA

*My frend. Husband mmg kaki perempuan pon akui. The best. N skrg dah alim tak makan luar lagi.

*Myfrend second wife also said. Husband dia mesti balik sbb ketagih - bpasir mcm anak dara katanya.

*Myfrend blom kawin sbb kesilapan masa lalu.
After bf dia bsetubuh. Bf dia sangka dia virgin n terus mengikat pertunangan n akan bkahwin pd bln3 ini. Bcoz bf dia sangka dia dara.

* Myfrend anak 4 org. husband agak noty sepanjang perkahwinan 10 tahun. makan hati berulam jantung. 2 kali bercerai disebabkan suami noty scandal dgn ramai wanita bersilih ganti. pernah beliau sendiri dan anak2 yg masih kecil menyaksikan sendiri kecurangan suami beliau bersama wanita lain ditempat tidur. rayuan2 demi rayuan tak pernah si suami hiraukan. setelah patah hati si isteri mencuba alternatif "SUSUK DARA" pada peringkat awalnya disangkakan "black magic". After 3 hari dia menghubungi hani dan menangis mengatakan alat kelamin dia tidak selesa spt baru kawin. n suami beliau asyik membebel kenapa ni sempit sangat, berpasir mcm dara, apasal hangat sangat dalam ni ketika melakukan hubungan kelamin sepanjang malam. dan ketika perbualan kami, suami beliau menghubungi beliau memohon isterinya utk bercuti kerana suaminya terlalu merinduinya untuk bermain cinta bersama dia. kali ni beliau menangis kerana suaminya tak pernah merayu cinta dan ambil berat terhadap beliau dan memuji2 beliau. kini beliau tidak lagi naik bas sorang2 ke tempat kerja. setiap pagi n petang diambil dan di hantar oleh suami. kadang2 lunch time together. sisuami tidak lagi panas baran. jarang outstation dan sekarang sisuami terlalu menjaga hati beliau dan bertanggungjawab terhadap anak2 yg selama ini suami beliau abaikan.


* customer FB: husband saya suka sangat2 suka..hahahhaha saya hepi sangat. suami sy cakap hari2 kalau sempit rapat 100% macam ni best. husband saya cepat klimaks n tertido. bila terjaga minta lagi wkakkakaka....kesian husband saya tido mcm org kena tembak terdampar. bangun pagi dah sediakan saya serapan. sedangkan saya dah berkahwin 12 tahun. masa baru2 kawin ada lah suami buat camgitu. bila dia buat camgini mcm buang tebiat pula. mmg jamu "susuk dara" ni TIADA TANDINGAN DENGAN JAMU YANG LAIN. mmg power. mmg berhantu. patutlah "susuk dara" sesuai dengan namanya.

TRY la jamu "SUSUK DARA" yang anda tidak boleh dapat dimana2 kecuali dgn saya sahaja. bcoz hani adalah generasi ke-4 bidan kampung ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan